اندروید33
دانلود بهترین برنامه های اندروید

pou

اگر شما هم به نگهداری حیوانات خانگی علاقه مندید بازی pou را از دست ندهید ! در این بازی شما در نقش صاحب یک حیوان خانگی کوچک هستید و وظیفه نگهداری آن را بر عهده دارید. باید به او غذا بدهید و کمک کنید که دیگر کارهای روزانه اش مثل حمام کردن را به درستی انجام بدهد. می توانید اتاقش را مرتب کنید، لباس هایش را عوض کنید و یا با او بازی های مختلفی مثل فوتبال انجام دهید. همچنین ظاهر اتاق او مثل رنگ دیوارها و خود بچه، قابل سفارشی سازی هستند. این بازی را می توانید همراه دوستان خود نیز بازی کنید و یا اینکه بازی دوستانتان را تماشا کنید.



ادامه مطلب...

ارسال توسط esmail

Ice Age Village,دانلود بازی Ice Age Village,بازی Ice Age Village برای انتدروید,دانلود بازی عصر یخبندان برای اندرید,دانلود عصر یخبندان,عصر یخبندان 4,



ادامه مطلب...

ارسال توسط esmail

 Real Football 2013

محصولی جدید شرکت بزرگ و معروف گیم لافت !! این بازی از آخرین و بهترین بازی های شرکت گیم لافت می باشد ! تجربه حضور در یک شبیه ساز واقعی فوتبال با Real Football 2013 . شما در این بازی، می توانید با تقویت تیم خود از قبیل استخدام کردن بازیکن جدید، کارکنان جدید و جذب اسپانسر و… باشگاه خود را توسعه دهید و پر قدرت تر بازی کنید! شما از ابتدا این بازی می توانید تیم تازه کاری را انتخاب کنید و با پیش روی در بازی و بهبود توانایی های بازیکنان تیم، خود را برای رسیدن  به لیگ ها و رقابت در برابر بهترین تیم جهان آماده کنید و با سلیقه خود قدم به قدم تیم خود را کنترل کنید. این بازی بیش از ۳۰۰۰ بازیکن مطرح جهان را با مجوز رسمی از فیفا در خود داراست. گرافیک فوق العاده این بازی بسیار روان و واقع گرایانه می باشد. همچنین این بازی بیش از ۷۰۰ انیمیشن اختصاصی ضبط شده در خود دارد. شما با دریافت این بازی، بهترین تجربه فوتبال با اندروید را حس می کنید!



ادامه مطلب...

ارسال توسط esmail

بلاخره پس از مدت ها انتضار نسخه ی دوم بازی پرترفدار و معروف Plants vs. Zombies منتشر شد . این بازی از پرطرفدارترین بازی های زامبی می باشد در این بازی زامبی های مختلفی قصد ورود به خانه ی شما را دارند و شما باید با کاشتن گیاهان مختلف از خانه ی خود دفاع کنید .



ادامه مطلب...

ارسال توسط esmail

اگر شما هم به سفال گری علاقه مندید ولی از گلی شدن نگران هستید بازی Let's Create! Pottery مناسب شماست . در این بازی شما باید ظروف سفالی را با توجه به سفارش های مشتریان خود بسازید , طراحی کنید , رنگ بزنید و تحویل دهید . همچنین برای کسب درآمد بیشتر می توانید محصولات خود را به فروش بگزارید .
توسط این بازی مهارت و خلاقیت خود را در سفالگری و طراحی محک بزنید !!

-جهت دانلود و مشاهده ی تصاویری از محیط برنامه به ادامه ی مطلب بروید.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط esmail
ارسال توسط esmail

دانلود بازی پرش بز کوهی,بز کوهی,پرش به ارتفاعات,دانلود بازی پرش به ارتفاعات,دانلود Go Go Goat! v1,0,3,دانلود بازی Go Go Goat! v1,0,3 برای اندروید,دانلود بازی,go go goat دانلود,بازی هدایت بز – ,بازی هدایت بز GO GO GOAT,دانلود بازی هدایت بز,دانلود بازی هدایت بز GO GO GOAT,دانلود بازی هدایت بز,go go goat,GO GO GOAT,Go-Go-Goat! v2,4,2



ادامه مطلب...

ارسال توسط esmail

دانلود بازیDoodle Jump 2,0,1 برای اندروید , دانلود بازی Doodle Jump , دانلود Doodle Jump , دانلود بازی Doodle Jump اندروید , دانلود بازی Doodle , دانلود بازی Doodle Jump برای اندروید , دانلود بهترین بازی پرشی اندروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط esmail

در بازی زیبای crazy chicken deluxe شما باید مرغ های دیوانه که به نوعی جنون مرغی مبتلا شده اند و آرام و قرار ندارند را شکار کنید البته فقط همین نیست در این بازی پر رمز و راز شما وظیفه ی دیگری هم دارید و آن هم حل پازل ها و راز های مخفی بازی می باشد.
ویژگی های برنامه:

•سلاح های مختلف

•گرافیک خوب و کارتونی

•کنترل های لمسی مناسب

•سلاح های قدرتمند و دیوانه وار Skycleaner

-جهت دانلود و مشاهده ی تصاویری از محیط برنامه به ادامه ی مطلب بروید.

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط esmail

BAD PIGGIES نسخه جدیدی از سری بازی های محبوب ANGRY BIRDS است . این بازی ظاهری مثل بازی های Angry Birds دارد با این تفاوت که مراحل و نوع بازی کاملا متفاوت است در این بازی وظیفه ی شما حرکت دادن و یا به پرواز در آوردن خوک ها  توسط درست چیدن وسایلی است که در اختیارتان قرار میگیرد تا موانع را منفجر و به مراحل بعدی بروید . این بازی فوق العاده ساخت شرکت rovio است و می تواند جایگزین خوبی برای بازی angry birds باشد.

جهت دانلود و مشاهده ی تصاویری از محیط برنامه به ادامه ی مطلب بروید.                



ادامه مطلب...

ارسال توسط esmail

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد